середу, 26 березня 2008 р.

Мене боїться «Українська правда»?

Уже декілька разів у цьому році я намагаюся зареєструватися на форумі відомого в Україні сайту «Українська правда». Проходжу зовсім легку процедуру реєстрації і… чекаю авторизації. Чекаю-чекаю.

Що мене дивує, так це те, що я хочу зареєструватися під власним ім’ям. Технічні можливості форуму «Української правди» це дозволяють. Але… Адмінгрупа чомусь не авторизує мене. Може вона ревнує мене до мого улюбленого сайту «Майдан», до якого я маю відношення? А може ще щось?

Я довго чекав авторизації і, коли моє терпіння вичерпалося, я написав на своїх шести блогах. Сподіваюся, що буде реакція і пояснення від адмінгрупи «Української правди».

1 коментар:

Unknown сказав...

Вас на стільки бояться деякі чиновники, що і наше видання приписують Вам, Тарасе.