четвер, 27 листопада 2008 р.

Я впевнено йду далі

Моя опозиційна [до негативних явищ в Україні] активність в Інтернеті породила останнім часом масу пліток про мою особистість.

Авторам цих пліток є як поодинокі мешканці Полтави, так і мешканці ще декількох міст України.

Мені, як і в часи кучмізму, приписують належність до деяких сайтів, авторство у ряді статей і т. і.

Таким дешевим «фантастам» хочу сказати: мою громадську діяльність і громадянську позицію вам не спинити. Те, що я робив з 1989 року, я робитиму і далі. Тим «громадським діячам», які розповсюджують про мене чутки незалежно від часу доби, я рекомендую вдень – їсти, а вночі спати (регулярно) і бажано – мати офіційні заробітки, які на сьогодні вони протягом багатьох років не мають.

Ваш, Тарас Токар.
27 листопада 2008 р.

Немає коментарів: